Toate produsele comercializate in magazinul online Dedurizator.ro beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani de la momentul achizitionarii produsului de catre client, indiferent ca beneficiarul este persoana fizica sau juridica. Pentru produsele care nu intra in aceasta categorie, cum ar fi consumabilele, se va specifica in pagina de produs conditiile, termenele specifice.
Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului.
Beneficiarul, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si Instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prevederile din certificatul de garantie. KineticRo Solutions SRL nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prevederi de catre client.
Toate reclamatiile se transmit in scris pe adresa office@kineticsolutions.ro.
Daca apar defecte in termenul de garantie, acestea se notifica în cadrul acestui termen către
KineticRo Solutions SRL astfel: Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului si fotografii relevante si clare privind defectele.
KineticRo Solutions SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei,
KineticRo Solutions SRL poate sa decida :
- remedierea reclamatiei in conformitate cu Certificatul de garantie, costurile fiind suportate de KineticRo Solutions SRL;
- acordarea unui discount;
- înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.
- respingerea reclamatiei;
Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara acordul KineticRo Solutions SRL. Remedierea neconformitatii reclamate se va face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.
In cazul in care produsele sunt returnate catre
KineticRo Solutions SRL, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original, dar produsele trebuie ambalate astfel incat sa se evite orice defectiune pe durata manipularii si transportului, acestea din urma daca apar, vor fi suportate de client.